برف

ای انسان چه چیز تو را در برابر پروردگار کریمت مغرور ساخته است ؟! (سوره انفطار آیه 6)

برف

ای انسان چه چیز تو را در برابر پروردگار کریمت مغرور ساخته است ؟! (سوره انفطار آیه 6)

مزرعه های کوچک بعضی ها

1- به یاد دارم سال گذشته بعد از انتخابات دانشکده شلوغ شده بود و گروهی خواستار لغو امتحانات بودند تا بتوانند به راحتی به فتنه گری در سطح شهر بپردازند (از فضاحتی که در خوابگاه ها به بار آوردند و از تدبیر هوشمندانه ی !!!!!!!!مسئولین محترم دانشگاه بگذریم!؟ ) لیدر این گروه پسری بود که  جلوی دفتر ریاست دانشکده همراه قلیلی از هم مسلکانش و تعداد زیاد تماشاگران تئاتر مضحک ایشون بلند فریاد می کشید : 18 تیر هم ما بودیم آمریکایی هم نبودیم . اما دو نکته ی جالب در مورد این شعار وجود دارد اول اینکه او دانشجوی ترم 4 کارشناسی است یعنی حدودا باید متولد 67 باشد بر فرض هم که 3 سال دیر به دانشگاه آمده باشد یعنی متولد 64 باشد( که می دانم این گونه نیست ) واقعه ی 18 تیر 78 او باید 14 ساله باشد حالا سوال این است که یک پسر 14 ساله که ساکن غرب تهران است 18 تیر داخل کوی چه کار داشته چون ادعا کرده 18 تیر او بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( جواب : احتمالا رفته ساندویچ بخوره !)

نکته ی بعد هم این که علی افشاری فتنه گر 18 تیر که دستگیر شد و جلوی دوربین از مردم ایران خانواده ی شهدا و مقام معظم رهبری عذر خواهی کرد چگونه چند سال بعد در سنای آمریکا دیده شد ؟؟ پس آمریکایی بود یا نبود !!! (دست قوه ی قضائیه درد نکنه !)

نکته ی آخر اینکه مطلبی را خواندم که شنیدم در بالاترین هم آمده با این عنوان "رهبر جنبش آن جوان 23 ساله ایست که از درون اوین، تند ترین بیانیه 18 تیر را میدهد" مطلب که خواندم دیدم منظور همون آقا دختر است لیدر وقتی آن باشد و آن گونه بگریزد وای به حال پیروانش.

2- میر حسین موسوی در مورد قطعنامه ی 1929 به دولت اخطار داده است . این روزها وب سایت وزارت امور خارجه اسرائیل هم دائم بر طبل احتمال حمله به ایران می کوبد و حتی امارات خواستار حمله به ایران شده است . اما مردم ایران با ایمان و اعتقاد حتی لحظه ای هم تردید به خود راه نمی دهند و باور دارند " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند " . هدفم از این سه خبر هم سویی بعضی ها با بعضی هاست که خواهان اندکی تردید در مردم اند اما نمی فهمند که نمی توانند این است شناخت نادرست از مردم ....

3- وب سایت وزارت امور خارجه ی اسرائیل یکی از مفرح ترین سایت هاست  یکی از سوژه هایش که بسیار مرا خنداند حمله ی اسرائیل به کشتی (مرمره)حامل کمک های انسان دوستانه به غزه بود وب سایت تا حدود یک ماه بعد اصرار داشت که مردم در کشتی می خواستند با سلاح های سرد (چاقو آشپزخانه )!! به اسرائیل حمله کنند و به همین دلیل اسرائیلی های مهربان با اسلحه به کشتی اینان حمله کردند . نکته ی مهم این موضوع احمق فرض کردن خوانندگان است که می خواستند با اصرار این موضوع را به خواننده بفمانند . حماقت تا کجا ...

البته متوجه شدم که  سایت های آزادی بخش کلمه و راه سبز !!!!!!!!!!!!! از این موضوع حتی کلمه ای اظهار تاسف نکردند و در حالیکه کل دنیا از این موضوع اظهار تاسف کرد پت و مت سکوت کردند .

۴- هر گونه برداشت شباهت (اسرائیل با چیز ) در مورد مطالب بالا مقصود نویسنده نبوده !!

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 1389/04/20 ساعت 07:44 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

من الان یه کم آرومم واسه این که اخبار گوش نمیدم
اگه نه همش جوش باید بخوری
بروزم راستی

جواد آقایی 1389/04/26 ساعت 11:29 ق.ظ http://sahel69.blogfa.com

سلام
مگر نه اینکه حضرت روح الله فرمود " بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می شود"

مثل همیشه منت بارانم کنید...

کربلا ببینمتان
یا علی

بنده خدا 1389/04/28 ساعت 07:42 ب.ظ http://alefdalmim.blogfa.com

...
:-)

جواد آقایی 1389/05/03 ساعت 07:05 ب.ظ http://sahel69.blogfa.com

سلام
عید شما مبارک
نظر شما درباره هنر های صانعی چیه؟

کربلا ببینمتان
یا علی

محمد 1389/05/07 ساعت 04:37 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

به روزم با روز کنکورم!

یاس سپید 1389/05/07 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام.

تو این شهر... هنوز هم آدم هایی پیدا میشن

سلام
چرا وبلاگ هات پوکیده؟!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد