برف

ای انسان چه چیز تو را در برابر پروردگار کریمت مغرور ساخته است ؟! (سوره انفطار آیه 6)

برف

ای انسان چه چیز تو را در برابر پروردگار کریمت مغرور ساخته است ؟! (سوره انفطار آیه 6)

حالا ما به جهان گیر می دهیم ....

این روزها خواندن مطالب جهان نیوز گاهی بیشتر از خواندن مطالب بالاترین و کلمه و جرس عصبانیم می کند زیرا جهان به نام اصولگرا شهرت دارد از بالاترین و کلمه و جرس انتظاری نیست مغزشان بیشتر از این نمی کشد خواندنشان با این همه مزخرفات واقعا روحیه انسان را شاد می کند خدا را شکر که حداقل این پت و مت یک فایده داشتند و آن هم شاد کردن مردم با این خزعبلاتی که به جای بیانیه می نویسند. اما جهان .....

اما جهان در خبری با عنوان " پاسخ غیر منتظره رئیس جمهور به آیت الله لاریجانی درباره ی یک دانه درشت " مشغول به تمجید آیه الله صادق لاریجانی شده است . آقای صادق لاریجانی که هفته ی گذشته به حمایت از مجلس به خاطر وقف دانشگاه آزاد صحبت کرد ! من نمی خواهم ادعا کنم که عملکرد ایشان قابل تحمل نیست بلکه ...

بلکه انتظار این بود که ایشان خیلی بهتر عمل کنند خصوصا در وقایع بعد از انتخابات برخورد با بعضی از فتنه گران مثلا چرا باید با خاندان استوانه کاری نداشت اگر بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی است بزرگترین آنها خاندان اشرافی هاشمی است یا چرا بعضی از فتنه گران آزاد شدند یا فقط به پرداخت جریمه محکوم شدند چرا پرونده ی فائزه وفاطمه و مهدی و یاسر به جریان نمی افتد ؟؟ چرا زمین خواری های نماینده ی سمنان مورد بررسی قرار نمی گیرد ؟؟ و ...

در قسمت دوم خبر موضوع بر سر رحیمی و پرونده ی اوست و این که رئیس جمهور از اوحمایت کرده است . من هم بسیار موافقم که اگر آقای رحیمی پرونده ی فساد اقتصادی دارد باید مجازات شود و از دولت اخراج شود ( بگذریم که احمدی نژاد روی نام بعضی ها قسم می خورد و این بزرگترین اشتباه اوست !!!!)

اما رفتار جهان نیوز با توجه به تعداد اخباری که در مورد ملامت احمدی نژاد در مورد رحیمی و مشایی است مرا ناگهان به سمت حس عجیبی سوق می دهد که بوی انتخاب را می دهد ......و من از این حس متنفرم ......

جهان نیوز این روز ها نقاط مغضوب و امپراطور های سکولار را دارد فراموش می کند و به سمت خود گیری می رود ....

گویا فراموش کرده مردم به هم جنس خود ایمان دارند نه به دغل بازان سیاست ...

پی نوشت :

1-بین جهان و نشریه پنجره هم چندان تفاوتی نیست .

2-فراموش نکنید من یک موی گندیده ی جهانی ها را به کل بدنه ی زربافت و ابریشمین فتنه گران نمی فروشم !

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد 1389/04/10 ساعت 03:56 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
متاسفانه از سیاست متنفرم!
نمیدونم چرا!

من هم بسیار متاسفم جناب سکولار
زیرا که سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما روش زندگی کردن ماست پس نمی توان از سیاست دور بود ...

[ بدون نام ] 1389/04/10 ساعت 04:39 ق.ظ

مزدور آدم کش

دیوس قاتل مگه بالاترین رو فیلتر نکردین؟!

گرچه امثال شما آدم کش ها شدیدا تو بالاترین مثل انگل رخنه کردید.

پس چطور میری تو سایت بی ناموس؟

لعنت به تو و خاندان جمهوری اسلامی با اون ولی .وقیح

پست کثافت بدون نفرین مردم ایران تا ابد همراه شما اشغال گران وحشی هست...

وای چقدر فحش تکراری لطفا یه دوره کلاس بزارید یه سری فحش جدید یاد بگیرید(من خواهش می کنم ) ...
ادب مرد به زدولت اوست ....
فیلتر کردیم و خوب کاری هم کردیم مگه دیوانگان را در تیمارستان نگه نمی دارند بالاترین هم مثل اون هاست (البته با عرض پوزش از دیوانگان محترم که با بالاترین مقایسه شدند )
اما نفرین مردم ما به فتنه گرانی چون پت و مت است نفرین مردم با آمریکای جهانخوار و مستکبرین است حالا فهمیدی چرا پایه های قدرت آمریکا سست شده ؟! آه مردم گرفته

محمد 1389/04/10 ساعت 01:50 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
البته
من بیش از حد خوشالم که از سیاست موجود تنفر دارم
او(خدا)که سر جاش هست
این حکومتان که با سیاستای مختلفشون میرن و میان
هر حکومتی هرچقد آدما رو بکشه
یا بگه که ما به نفع مصالح مردم داریم بهشون یه حرفای دیگه میزنیم تا شورش نشه
یا حالا هر چی
همه ی حکومتا یه روز از بین میرن
امام زمان (ع) وقتی میاد هم حتی حکومتش پایان داره
اما اونو دیگه مردم پایان نمیدن
خدا خودش تموم میکنه
این چیزیه که انکار ناپذیره
من هیچ وقت بخاطر عقیدم جانمو نمیدم
ناموس و خاک رو با عقیده اشتباه نگیری
چون خدایی که مارو آفریده
بخار عقیده ای که الان داریم نیافریده
یادمون باشه دیدمونو باز تر کنیم
فقط یه حرفو نشنویم
خدا مارو آزاد آفریده
نباید اجازه بدیم کسی این آزادی رو از ما بگیره که حتی نتونیم حرف دیگران ورو که عقیدشون با ما فرق داره رو بشنویم
یا با فیلتر کردن اونا به مردم توهین کنیم که شما نمیفهمین و ما میفهمیم که اینا برای شما بده
خدا بهترین آدم تو این جهانه
کاش بشه یه روز خودمونو بهش نزدیک کنیم
ممنون از اینکه وقت گذاشتیو نظر گذاشتی
موفق باشی

سکولاریسم به طور خیلی خیلی خلاصه یعنی جدایی دین از سیاست و این چیزی است که یک دین را منفعل می کند دین فقط احکامی مانند نماز و روزه نیست که اگر اینگونه بود نمی توانست راهگشای انسانها باشد زمانی امام خمینی می فرمایند اسلام آمریکایی یعنی همین اسلام منفعل که دین را از سیاست و زندگی روزمره جدا می کند و فقط به احکام می پردازد فکر می کنید ابر قدرت ها از این دین میهراسند ؟؟؟؟
امام زمان (عج) برپا کننده ی حکومت عدل واقعی است ولی آیا نباید برای ظهور مقدمه سازی کرد ؟؟ اگر روزی امام زمان ظهور کنند نمی پرسند برای ظهورشان چه کرده ایم ؟؟ امام زمان هم در زمان حکومتشان دارای مخالفینی هستند نکند جزء مخالفین قرار بگیریم ؟؟
اما شهدا و بسیاری برای عقیده و خاکشون جانشون را داده اند و خواهند داد به این می گویند ایثار .
خداوند انسان را آزاده آفریده .
فیلتر کردن یه گروه مزخرفات دقیقا مانند در بند کردن یک دزد است شما حاضری یک دزد در جامعه آزاد بگردد ؟؟؟؟
متاسفم براتون خدا آدم نیست خدا حتی جوهر هم نیست ؛لیس کمثله شی ء ؛ مافوق درک و شعور ماست ...
ممنون .

طلبه 1389/04/10 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.talabeh.pardisblog.com

سلام اخوی.
بسیار خوشحالمان کردی که به ما سر زدی دوباره نیز از این کار ها بکن.
درباره مطلبت جالب بود با بعضی نکاتش موافق بودم.
اجرت با امام زمان .
فی امان الله

شیعه سیاسی 1389/04/10 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.mohannad.ir

سلام
لینک مطلبی که گفتید آیت الله لاریجانی در مورد تجمعها نظر دادن چیه؟

سه شنبه شب در صدا و سیما در گفتگوی ویژه خبری. از اقدام مجلس حمایت کرد .

موافقم که به جای پرداختن به خودی باید دشمن و غیر خودی را نشانه رفت.اما در مورد کسی که می گوید من از سیاست متنفرم.صرف نظر از موافقت یا مخالفت با نظرش فکر می کنم آزاد باشد نظر خود را بیان کند.به هر حال به هر دلیلی از سیاست متنفر است.

محمد 1389/04/10 ساعت 07:32 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

اگه کتاب ادبیات دبیرستان رو خونده باشی اونجا نوشته بود که یه آدم با ایمان بخاطر این جمله که من خدام رو اعدام کردن کسایی که همش دنبال ظواهر دین بودن!
روح خدا توی همه ی ماها هست
هیچ وقت برای من متاسف نباشید خواهش میکنم
این تاسف خوردن یعنی اینکه از من بیشتر خدا رو درک کردی
که خودش غروره
آدمی که پشیزی نمی ارزه نسبت به کسی برتری نداره
خدا خودش میتونه تشخیص بده
هیچ وقت در مورد کسی که نمیشناسی قضاوت نکن
حتی اگه فکر میکنی آخرشی

حکومت امام زمان رو هیچ وقت با این حکومت یا هر حکومت دیگه ای نمیشه مقایسه کرد
دزد رو با سایت اطلاع رسانی هم مقایسه نکن
اونی که رای میاره و مردم بهش رای میدن خود مردم انتخاب کردن
کسی حق نداره بعد چند سال به این همه رای ای که مردم بهشون دادن بی احترامی کنه
این خودش بی احترامی به مردمه!
بیخیال

در ادبیات گاهی با استعاره و تشبیه در مورد خدا صحبت می شود من نمی دونستم کامنت شما یک کامنت ادبی است! پس عذر می خوام لیس کمثله شی ء . قضاوت نکردم .
مقایسه نکردم .قضاوت نکنید فقط گفتم در آن زمان هم حضرت مخالفینی دارند .
این سایت ها هم تنها کاری که نمی کنند اطلاع رسانی بیشتر دروغ و جفنگ می بافند و الکی ذهن مردم رو درگیر مسائل بی ربط می کنند و تشویش و فتنه می آفرینند و این هم کمتر از دزدی نیست دزد اموال را می دزدد این ها شرف و آبرو و ایمان ملت را .
اما اگه اون فرد کلاهبردار باشه و علیه حرفایی که به مردم گفت عمل کنه خود مردم ازش روی گردان می شوند .
ممنون از مباحثه .

علی 1389/04/10 ساعت 08:49 ب.ظ http://efshagaree.blogfa.com/

با سلام
ممنون از حضور شما
مطلب خوبی بود .
در مورد سایت جهان و هفته نامه پنجره باید عرض کنم که هر دوی اینها مال آقای زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامیست .
نمیدونم چرا بعضی ها بجای متطق خرف زدن فقط فحش دادن را یاد گرفتن !
واقعاً برای این عده متاسفم .
موفق باشید .

بله متعلق به جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است .

جواد آقایی 1389/04/11 ساعت 01:01 ب.ظ http://sahel69.blogfa.com

به نظر من جهان و رجا هیچکدام نتوانستند اخلاق رسانه ای زا رعایت کنند....
بااینکه اصولگرا هستم و پایبند به ارزشها ، اما چشم دیدن رجاء و امثالهم را ندارم...
این روزها یقینم بیشتر می شود که آقا تنهاست....
همین!


کربلا ببینمتان
یا علی

موافقم ولی من بیشتر با جهان مشکل دارم حس سیاست زدگی درونش زیاد است ....
با این حال رجا را ترجیح می دهم با اینکه آن هم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد